9/24/2012

lenttistä, vesilautailua ja kantria

Taas huomenna on maanantai! Viikonloppu meni tosi nopeesti. Perjantaina lähettiin kesken koulupäivän ajamaan Pentictoniin kohti lenttisturnausta. Meillä oli ekana päivänä kolme peliä, joista voitettiin yks (onneks se oli host-joukkue! Ja se peli oli kyllä ihan mahtava;) yks murskahäviö ja yks häpeällinen häviö.. :D Illalla mentiin sitte motellille, missä yövyttiin, (se oli onneks ihan kiva ja siisti paikka, vaikka se olikin motelli) ja tilattiin sinne ruokaa Boston Pizzasta, pastaa ja muuta sellasta ja namm se oli hyvää. Katotiin samalla chearleader- ja Prince and Me leffaa :D
Aamulla 8.30 lähettiin pelipaikalle ja 9.45 oli eka peli, se me kyllä hävittiin.. Mutta onneks kaks seuraavaa voitettiin hienosti! :) 
Turnauksen lopulla saatiin sellanen laatta, en oikeen tiiä miks me saatiin se, koska luulen ettei me kuitenkaa voitettu koko turnausta.. :D Mutta olihan se kiva muisto (: Koutsi jako lopuks meille vielä  tsemppari palkintoja ja mä sainkin sellasen juomapullon missä on Kanadan lippu! (; Se sano siinä vielä, että tää on jollekin joka ehkä arvostaa Kanadan lippua vähän enemmän kun me muut. :D 
Kotiin tultiin sitten lauantai päivällä, väsyneenä mutta onnellisena :D
Meillä on ihan mahtava joukkue ja kaikki on tosi mukavia ja ystävällisiä. Ja meiän koutsi on nuori nainen, Kristina joka on tosi mukava ja tsemppaa aina. Meillä oli oma maskottikin mukana turnauksessa, nimittäin Kristinan tytär, ehkä noin 2 vee, niin sulonen Isabella :)! Ja apuvalmentajina on kaks nuorta tyttöä, (joista kerroinkin varmaan jo aikasemmin että toinen on host-siskon kaveri :)
Tänään sunnuntaina, host-brother tuli käymään ja mentiin sen ja host-dadin kanssa vesihiihtämään ekaa kertaa! Se oli niin pelottavan näköstä ja mä kokeilin lautaa. Monen kerran jälkeen pääsin muutamaks sekunniks pystyyn ja sitten kaaduin taas :D Pari kertaa kun olin ollu pystyssä ne kaks-kolme sekunttia niin se riitti :D! Brother sitte sanoki, että kerran kun pääsee kunnolla pystyyn niin sen jälkeen on ihan että miks mä en aikasemmin päässy? Ja siltäkin meni pari päivää oppia se. Ehkä mä opin ens kerralla (;
Illalla syötiin yhdessä dinner ja mä tein huomisen lunchin. Huomenna on koulussa ekana liikkaa, sitten matikkaa ja koulun jälkeen vielä treenit. Kohta voisin mennä nukkumaan, ehkä mä katon tässä vielä jakson Sinkkuelämää.. (;
En tiiä kuvittelenko mä vaan, mutta tuntuu jotenkin oudolta kirjottaa Suomea. Tai tuntuu, että ei osaa tehä järkevän kuulosia lauseita! Tätäkin tekstiä luin ja muokkasin monta kertaa :D Koittakaa ymmärtää ;D

Loppuun vähän vielä kantrimusiikkia! :D Sitä saan nimittäin kuunnella koko vuoden. Radiosta ei muu kuulukkaan kun Okanagan country 100.7!

(tää on totta, huomaatte sen kun tapaatte oikeen cowboyn ;)


Oon kyllä niin ihastunu kantrimusiikkiin, koska se kuulostaa hyvältä ja se ehdottomasti myös näyttää hyvältä! ;)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti