8/21/2012

SEVEN DAYS ! and freak out

Taas on pakko postata, kun nyt on enäää viikko lähtöön!!! Tässä samalla justiinsa pakkailen vähän niinku uudelleen, kun alotin sen jo pari viikkoa sitten mutta sitte käytinki niitä jo pakaamia vaatteita ja ne pääty lopulta uudelleen mun vaatehuoneeseen.. Oon kyllä aika ylpee itestäni, kun saan ottaa kaks matkalaukkua ja mulla on vasta toinen vähän yli puolillaan ja siellä on jo melkeen kaikki paidat ja farkut sun muut! Vielä kyl pitää pakata kengät, tuliaiset, takit, ja urheiluvaatteet ja vähän muitakin vaatteita vielä.. En oikee tiiä, et onko mulla liikaa vai sopivasti vaatteita mukana.. :0 Jos joku jo lähteny vaihtari lukee tätä tai joku joka tietää miten paljon kannattaa ottaa vaatteita nii kertokaa! Ku en sitte tiiä millon pääsen shoppailemaan siellä. Toivottavasti mahollisimman pian (; En kyllä mitenkään olis pärjänny yhellä matkalaukulla, joten kiitos ja kumarrus Icelandair! 
Mun lento lähtee siis viikon päästä joskus puol 4 päivällä ja ensin on välilasku Reykjavikissa ja sitten vielä Seattlessa. Saan siis matkustaa koko päivän. Perillä Kelownassa oon joskus keskiyöllä paikallista aikaa, ja mun hostmum ja -dad tulee kentälle vastaan Welcome Katri -kyltin kanssa, että sitten varmasti löydän ne! :D
Hei, vielä jos joku tätä lukeva tietää, että pitääkö aluevalvojalle viedä jotain tuliaisia, niin kertokaa! Oon kuullu, kun jotkut vaihtarit on keskustellu, että mitä ne vie sille, mut mun järjestöstä ei kyllä oo mitään puhuttu, että sillekin pitäis viedä jotain. Jos joku Up Educationin vaihtari tietää pitääkö sille viedä niin kertokaa! (:

Tässä on vielä mun uus mahtava musalöytö,
Hoodie Allen





1 kommentti:

  1. Ihana!! :) Liityin lukijaks!
    Tuu tsekkaa mun ja Idan uus blogi ja liity lukijaks ;)

    sannaida.blogspot.com

    VastaaPoista