10/06/2012

Holidayt ja volleyball

Ekat lomat alko tänään ja nyt on neljä päivää vapaata! Tulin just kotiin ja tää päivä onkin kulunut lenttistä pelaillessa. Ja huomenna vielä vähän lisää ;) ! Pelejä meillä oli kolme ja noh.. hävittiin kaikki ja kaks ekaa peliä oli aika tai oikeestaan ihan hirveetä lentopalloa. Mutta viimenen, kolmas peli oli loistava, vaikka me hävittiinkin. Meiän peli oli parasta koskaan ja oon myös tyytyväinen omaan peliin :) Kaikki syötöt meni hyvin, hyviä lyöntejä ja yks mahtava blokki!;) Mä oonkin nyt päättänyt alottaa lenttiksen taas uudelleen Suomessa!
En voi liikaa hehkuttaa miten mahtava joukkue meillä on! Kaikki tsemppaa toisiaan koko ajan ja valmentajatki on ihan mahtavia :) En varmaan ikinä oo pelannu yhtä hyvää peliä kun pelasin äsken.
Huomenna täytyy olla yheksältä koululla ja valmiina pelaamaan ja oon niin innoissani :) ! Kohta täytyy kyllä päästä nukkumaan, että sitte jaksaa pelata :)!
Sunnuntaina mennään varmaankin host-äidin siskolle Thanksgiving (joka on maanantaina) dinnerille ja niillä on kuulemma mun ikänen poika ja vuoden/kaks nuorempi poika ja vielä nuorempi tytär. Ja tietenkin se maanantai, Thanksgiving on myös vapaa.
Kouluhommiakin riittää (ekan kerran oikeestaan!) Enkussa täytyy kirjottaa 30-luvun lamasta ja tehdä semmonen kirje tai muu vastaava ja sitten täytyy vielä uudelleen kirjottaa mun tarina ja parannella sitä. Sitten vielä täytyy opiskella pre-calculusta (matikkaa)...
Keskiviikkona mennään Rachelin kanssa Kelownaan ja hankitaan meille halloween asut, koska Rachel pitää halloween partyt ja mä oon lupautunut auttamaan :) Ja koulukin järjestää jonkinlaiset halloween "tanssit" Jännä nähä millaset ne on! :D
Mutta nyt hyvää yötä täältä Oyamasta, BC:sta, ja huomenta sinne Suomeen! :)

Kaesha, Rachel B ja minä "watching" the game


Meiän joukkue, valmentaja ja apuvalmentajat

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti